dinsdag 15 oktober 2013

Just an ordinary day

Gisteravond had ik geen zin meer om de blog te schrijven; het is tenslotte vakantie!

We hebben ook niet veel bijzondere dingen gedaan (behalve dan dat we in het heerlijke Florida vertoeven). 's Ochtends zijn we naar de Best Buy en Ross Dress for Less in The Loop geweest. De mannen naar de BB, de vrouwen shoppen! Na het schumen bij de Best Buy zijn de mannen ook nog even naar Dress for Less gekomen, namelijk om voor de vrouwen te betalen! Nee hoor, wij zijn erg zelfstandig en kunnen zelf erg goed geld uitgeven. Na alle aankopen te hebben afgerekend bij erg ge(de)motiveerde cassières, besloten we een ijs(je) te gaan eten bij onze vrienden Jen&Berry. En wat hebben we genoten!



Daarna zijn we doorgereden naar de Florida Mall, want sommigen in ons gezelschap hebben besloten dat het aantal eerder gekochte producten bij de Fruit-winkel niet genoeg is. Ze willen meer, want fruit is gezond! 'An Apple a day, keeps the doctor away' nemen ze dan ook erg letterlijk. We splitsen op. De mannen naar de Fruit-winkel, Simone&Karin op jacht naar Vans en Kyra&ik lopen gewoon wat winkeltjes in en uit. En Kyra slaagt goed!
Op de terugweg kies ik er voor toch eindelijk maar eens een Pretzeldog te proberen. De combinatie van Pretzel en Hotdog is een goddelijke, erg lekker voor de vette trek!


Op naar 'huis' om lekker te poedelen in het zwembad, een drankje te doen en met de nieuwe aanwinsten te spelen!


Er wordt besloten om vanavond bij Texas Roadhouse te eten. Jo, Simone, Karin & Jeroen zijn op de terugweg van het shoppen even langs gereden om te reserveren, maar ja, dat kennen ze in the USA niet! We kunnen wel van tevoren even bellen, dan komen we bovenaan de lijst te staan. Uiteindelijk moeten we nog zo'n 20 minuutjes wachten, maar we vermaken ons prima met wat stoepkrijt.



We hebben heerlijk gegeten en van de balonnenman leuke creaties gekregen. Wat kan die man dat goed! Roep wat je wilt hebben en hij maakt het. Kyra de oren en strik van Minnie Mouse, ik een Moose op m'n kop. Na het eten zijn we naar Downtown Disney gereden om een rondje te lopen en de sfeer op te snuiven. Onderweg hadden we alle raampjes open staan, een lekker warm briesje verfriste de auto, ik reik naar beneden voor mijn telefoon en 'FOEP!': Da's pech, Moose weg! Ik denk dat de automobilist achter ons niet wist wat ie op z'n vooruit kreeg.





In de kerstshop ben ik nog in de verleiding gekomen om een mooie glazen augurk te kopen voor mama's kerstboom (ja, dat leest u goed. Augurken passen verbazend goed bij het assortiment kerstspul dat jaarlijks in onze boom hangt), maar ik vond hem iets te prijzig. Misschien verander ik nog van gedachte als ik aan het eind van de week enkele dollars over heb..

Na een lekker rondje slenteren zijn we naar huis gereden en is iedereen vrij snel zijn of haar bed in gedoken.

De blog is deze keer een stuk later dan gewoonlijk, dus 'Goedemorgen en welterusten!' is deze keer niet van toepassing.

'Goedemorgen en een fijne dag!' is hier beter op z'n plek ;)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten