zaterdag 19 oktober 2013

Laatste dag in de States!

Helaas begon vanochtend onze laatste dag in warm en zonnig Florida.. We zijn rustig opgestart; ieder op z'n eigen tijd en ieder met z'n eigen ontbijt. Geen uitgebreid zondags ontbijt dus!

Nog even naar de Nike-, Converse- en Tommy Hilfiger Clearance Stores aan de 192 gereden. Bij Nike heeft Ronald nog twee paar schoenen gekocht, Karin is bij Tommy Hilfiger geslaagd en André bij Converse.

Door naar Walmart Supercenter even verderop voor een hamburger-, fish-o-filet of saladelunch bij Ome Donalds en om nog even rond te snuffelen.

Die zit dus gewoon ín de Walmart..

Daar heb ik nog twee Stephen King boeken (in totaal vijf gekocht deze vakantie) meegenomen plus een Harry Potter shirtje: mét cape, haha.

Daarna zijn Jo, Jeroen, Karin en ik naar 'huis' gereden om nog lekker te lummelen en lezen om/in het zwembad (jaaa, Lord of the Rings uitgelezen!). Ronald, Simone, André en Kyra zijn nog doorgereden naar de Walmart in Clermont voor de dingen die in Supercenter niet waren gevonden.

De laatste dag hebben we afgesloten met een diner bij Chili's en een rondje door Old Town Kissimmee: mooie (en ook minder mooie) auto's kijken! Daar ook de laatste souvenirs  gekocht.  


Proost, op een geslaagde vakantie!

De laatste ribbetjes..

Het slagveld ná het diner.

Al mijn aankopen op een rij:

Drie vestjes, een mouwloos leren vest/hesje, twee shirts (rechts HP, mét cape), sportschoenen, twee ansichtkaarten en vijf boeken. De tas met studs heb ik van Ronald gekregen :).

De koffers/tassen zijn gepakt, nu het bed in om morgen op te staan en om half 8 naar Tampa International Airport te rijden.


Ik ben benieuwd wie er allemaal mee mogen op de vlucht: ik was uit de lijst verdwenen. Online inchecken gaat gewoon niet door de achternaam 'Schönen', zijn we achter. We zien het op het vliegveld wel! En ach, zo'n ramp zou ik het niet vinden als ik verplicht nog een week moest blijven..

Goedemorgen en welterusten!

2 opmerkingen:

  1. Dat kanniewaarzijn...zit het er al weer op? Niks aan te doen....dan maar terug op huis aan! Fijne, veilige vlucht gewenst vanuit een zonnig en zacht vaderland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, net even bijgelezen, jullie hebben een heerlijke vakantie gehad! Jammer dat er altijd weer een eind aan komt. Goede vlucht terug!

    BeantwoordenVerwijderen